View Single Post
Old 08-12-2003, 02:03
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

En dit alles dankzij PLAYSTATION want als Pascal zijne kleine 's morgens niet langs zijn bed had gestaan met de woorden "Papa, ik wil met de playstation spelen" was hij nooit op tijd in Zolder geweest ! Ik vond het tof om een heel klein steentje te kunnen bijdragen in het realiseren van Pascal zijn debuut.

Wat onze eigen wedstrijd betreft was ik niet zo tevreden. Na een mooie overwinning twee weken geleden konden we nu niets doen tegen twee van onze klassegenoten. En zeker de chronometrage trok op geen kl*ten. In de tweede reeks reden we 7'21" volgens de papieren, tewijl we 7'51" draaiden. Deze tijd werd volkomen terecht gecorrigeerd. In de laatste reeks reden we 7'46" maar stond op de papieren 8'00" !!! Onwaarschijnlijk dat dit kan gebeuren. De derde plaats van ons was juist alleen reden we de drie ritten in 23'30" maar nu stonden we met 23'50" op de lijsten. Dan rijdt ge de ziel uit uw lijf en blijkt achteraf niks te kloppen. Volgende keer hoop ik dat alles juist gedaan wordt want deze fouten vervalsen de competitie van de Wintercup. In de eerste wedstrijd liepen we ook reeds meerdere punten mis toen een deelnemer een supertijd toegewezen kreeg die "1 minuut" te snel was.
Verder me toch weer goed geamuseerd en kijk ik al uit naar de 29ste februari !