View Single Post
Old 08-12-2003, 23:57
Pascal Pascal is offline
A4993

The day after :

Ik wil jullie allen bedanken voor de lovende woorden die hier te lezen zijn. Sommigen hebben me zelfs gebeld en gemaild om me aan te sporen om de volgende wedstrijd van de wintercup op 29/02/2004 deel te nemen. Ik moet eerlijk zijn en toegeven dat ik daar inderdaad heel wat goesting voor heb. Niet dat ik de zijde van de toeschouwer wil verloochenen maar nu ik het gevoel eens mogen proeven heb om echt te rijden, laat dit je echt niet meer los. Maarja, dan worden we weer realistisch en zien we op tegen het prijskaartje.... We zien wel. En zoals je weet : niets is uitgesloten

Ook kreeg ik van enkele mensen foto's. Ook hen wil ik bedanken. Tegelijkertijd zou ik willen vragen dat, indien er mensen zijn die nog in het bezit zijn van foto's, ik die graag via mail verkregen had.

Bedankt A.J. om aan mij te denken en de voorzet (waarvan hiervoor sprake) aan Ludo te geven.
Bedankt aan Ludo L'Hoyes, medeorganisator en drijvende kracht achter de wintercup.
Bedankt aan Dunlop, Champion's, Xerox-House, Publides, Schepers Wheel Service, EMG die het mogelijk maakte om enkele leken, waaronder mezelf, een leuke ervaring et bezorgen.

En bedankt paddockers ter plaatse en overal ter wereld voor de geleverde steun

C U
Reply With Quote