View Single Post
Old 21-12-2003, 22:11
X-Treme Racer X-Treme Racer is offline
De Paddock Rookie

Wat een race, wat een race... (y)

Heel wat goeie teams aan de start!

Verslagje van X-Treme Racing;
In de eerste 2 minuten van de kwalificatie had ik iets raar gedaan met mijn arm en ik kreeg er last van dus ben ik maar uit voorzorg al gestopt. Peter verbeterde mijn tijd nog en uiteindelijk werd het een 3de plaats op een grid, ik zou de start nemen...
Bij de start schiet ik direct naar voren, de tweede bleef even staan; ik zat direct achter High Voltage (Testarossa, sjasieke, Nikki S ) en al een serieus gat op de eerste achtervolgers... echter er werd een nieuwe start genomen
Deze keer zat ik toch 3de... het team dat tweede op de grid stond was naar de eerste plek opgeschoven. Al vrij vroeg kon High Voltage & daarna ik hen voorbij gaan, testarossa was echter al ontketend...
Als ik ons kartje in het begin (en op het einde ) vergeleek met anderen moet ik toch zeggen dat wij veel pech hebben gehad, veel verloren op de rechte lijnen maar in de bochten viel het wel mee.
Na een uur had denk ik testarossa iedereen behalve mezelf gedubbeld en hij wisselde, ik zag echter hun voorsprong nu halveren en ging dus doorrijden...
Dan nog een zéér zwaar 2de uur gehad maar toch uitgereden! ... ik ben nogal diep moeten gaan Mijn beste tijd was 37,56...
Na 2uur race liet ik het stuur over aan peter met ongeveer 20 sec. achterstand... Peter's race heb ik niet echt goed gevolgd, ik was heel ff gaan liggen Zijn beste was 37,97... wat denk ik toch aantoont dat wij met minder materiaal rondreden Ondertussen was Nikki aan een bangelijke stint bezig... wij zijn geëindigd met 2 laps achterstand op hem.

In ieder geval, uiteindelijk toch een geslaagde race... mijn derde top2 plaats op 5 dagen tijd

Dan nog een leuk & nat podium gehad... spijtig genoeg kon ik nadien geen extra heatje meer rijden wegens tijdsgebrek... de baan lag net zo snel :green:

greets,
X-Treme Racing

Last edited by X-Treme Racer; 21-12-2003 at 22:15.
Reply With Quote