Thread: racing show
View Single Post
Old 23-12-2003, 19:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by JV1
Ik ben er vorig jaar geweest maar om eerlijk te zin is er geen ene reed aan, de action arena iswel geinig maar voor de rest ja alleen maar tuning zoals elke beurs tegenwoordig, Speed & Design viel dit jaar helaas alweer tegen!
reeTTTTT

De editie van 2003 was goed en slecht te noemen. Tuning viel vorig goed mee, niet al teveel..........alhoewel het voor 2004 weleens meer kon zijn, helaas.......

De live action arena had een geweldig succes kunnen worden, ware het niet dat er enkele grove fouten waren op het gebied van organisatie en veiligheid.

De kwaltiteit van de exposanten was redelijk goed te noemen, het waren er echter niet zoveel.............

Tja, dan de toegangsprijs. Die was in verhouding veel te hoog voor het gebodene. Dat laatste is mijn mijn mening.

Of de show daadwerkelijk doorgaat? Tja een van de werkmaatshappijen van Race&Rally heeft als status op dit moment "surseance van betaling" Of dat van invloed is op show 2004 weet ik niet, tis wel een punt om in de gaten te houden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote