View Single Post
  #51  
Old 27-12-2003, 20:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by A.J.
Heeft die Saker dan een homologatie voor op de baan? Misschien in Nieuw-Zeeland?
Voor de DNRT / ZAC zal het wel in orde zijn, voor de Belcar weet ik het niet zeker.........maar de initiatiefnemer is hier eens op depaddock geweest en vertelde o.a. dit:

Quote:
member: SakerMotorsport

"Om in de Belcar GTA klasse te rijden lijkt het mij wat onpraktisch om 300KG bij te plaatsen. Het rijden in de GTB klasse lijkt aantrekkelijker, daar rijdt immers ook de Vertigo. Voorlopig zal de motor getuned zijn voor ongeveer 280PK. Hiermee heeft de wagen een gunstige pk/gewichtsverhouding. Daarnaast verwachten wij veel van het onderstel."

"We zijn nog een dossier aan het aanleggen voor de Belcar organisatie. Vorig jaar hebben we contact gehad met de belcar organisatie welke niet al te veel problemen zag voor toelating.

Dit moet een auto worden waar elke autosport liefhebber met een Renault Clio / Alfa Cup budget me uit de voeten kan. "
meer in deze thread: http://forum.depaddock.eu/showthread...r&pagenumber=1
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote