Juist terug van de pré start. Ik heb het langer uitgehouden dan menig paddocker zie ik

In de hal was het inderdaad slecht op alle gebied: slechte verlichting, slecht dak en een slechte beveiliging (niet dat ik dat laatste erg vond

. In de Versus ben ik niet geweest bij gebrek aan een VIP ticket. Een kleine wandeling gemaakt om een café te vinden waar weinig volk zat maar alle café's in de stad waren dicht. Dan maar een café op het Dusartplein binnengegaan om ergens achteraan toch nog een plaatsje te vinden en een warme kop koffie te drinken. Toen de wagens en trucks op het Dusartplein kwamen ben ik buiten gaan staan en heb ik wat foto's getrokken. Het enige positieve dat ik op te merken heb is het feit dat het niet druk was en dat ik daardoor gemakkelijk foto's kon maken. Dank u wel aan de organisatoren voor de triestige vertoning in de Limburgiahal waardoor vele mensen vervroegd naar huis zijn gegaan (en ook een beetje dank je wel aan de weergoden voor de koude wind en de regen waardoor nog een hoop mensen zijn weggebleven)