View Single Post
Old 04-01-2004, 20:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Talking Verstappen geeft mediatraining op TV!! 05-01 Ned. 2

zender: Nederland 2
omroep: BNN
programma: Kamphues maakt (geen ) vrienden
tijdstip: 21.50 uur

Het is programma waarin de presentator een beeld wil schetsen van de Verstappen fans op de Nurburgring tijdens de GP van Europa.

Nu schijnt er iets mis gegaan te zijn tussen de redactie van het programma en de begeleiders van Jos. Komt erop neer dat Verstappen niet mee wil werken aan het programma.

Presentator, ook niet de meest verlegen persoon, stapt tijdens het GP weekeinde toch op Jos Verstappen af met een zelf gemaakt schilderij

Reactie Jos V. : "Flikker toch op met schilderij................"

Meer van dit leedvermaak morgen dus op TV, Jos maakt weer eens een goede beurt. Ook al heb je een bloedhekel aan die presentator, altijd je manieren houden voor de TV.

Wat betreft de mediahouding van Verstappen zie ik op 10 jaar totaal geen verbetering, het ging al mis in het Playboy interview in 1994

Onderstaand een stukje tekst van iemand die e.e.a. van dichtbij heeft meegemaakt, bron verstappen.nl

Quote:
Beste mede Jos Verstappen fans,
Hier het verhaal over de onenigheid tussen Rob Kamphues en het Verstappen kamp.
Dit verhaal vertel ik nu al in plaats van 5 Januari vlak voor de uitzending, omdat ik veel mailtjes heb gekregen van nieuwsgierige fans.
Ik hoop dat hier niemand mee geschaad wordt.
Iedereen moet ook weten dat Rob helemaal geen verkeerd persoon is, ik kan het weten want ik heb 4 dagen met hem opgetrokken.(Rob is al meer dan 20 jaar formule 1 fan)
Maar Rob werkt voor de tv dus er is geen beter vermaak dan leed vermaak.
Ik vind het jammer dat dit heeft moeten gebeuren maar het is helaas niet anders.

Het begon begin dit jaar toen de crew van Kamphues maakt vrienden de uitzendingen aan het voorbreiden waren.
Een uitzending zou worden Kamphues maakt Vrienden met Jos Verstappen fans.
Ze bellen met Raymond Vermeulen of Jos mee wil werken aan het programma KMV,

Raymond zei dat dat geen probleem was, maar of ze even € 10000,00 wouden overmaken dan zou alles goed komen.
Dat vonden ze natuurlijk belachelijk omdat dit goede reclame voor Jos was, en dat dit bedrag niet in hun budget paste.
Na nog wat heen en weer gebel kwamen ze er niet uit.
Dus Rob belt met Trust en die zeiden dat er wel iets te regelen viel.
Raymond kreeg dat ook te horen en was niet blij dat dit achter hun rug gespeeld werd.
Om alles goed te maken had Rob zelf een tekening gemaakt voor Jos en zijn 100e GP.
Hij zou deze aanbieden op het kart evenement op de GP van Europa.
Zo gezegd zo gedaan maar Raymond en Jos namen de tekening niet aan en zeiden dat Rob op kon rotten.

Dit is in grote lijnen het verhaal waarom Rob geen vrienden meer is met het Verstappen kamp.
Ik zelf vind het ook rot ik hoop in ieder geval dat de uitzending wel leuk wordt zodat we geen negatieve reacties krijgen, want ik ben en blijf fan van Jos.
Op het verstappen forum zitten ze trouwens met dicht geknepen billen op de dag van morgen te wachten:
http://www.verstappen.nl/UK/item31/m...s/N714646.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 04-01-2004 at 20:47.
Reply With Quote