Quote:
Originally posted by X-Treme Racer
Spijtig dat ze op die Bridgestone's staan... net zoals Ferrari
|
Ja en neen!
Het klopt dat Bridgestone het voorbije jaar vaak de zwakke schakel is geweest in het Ferrari-pakket. De Bridgestone sleet sneller en ging sneller over tot "blistering" dan de Michelin, ... maar je kan de Japanners zeker geen gebrek aan vechtlust verwijten.
Ferrari heeft als voordeel dat het door Bridgestone wordt gezien als dé referentie voor z'n racerubber. Bridgestone heeft zelfs constant z'n eigen ingenieurs aanwezig op Fiorano.
Bridgestone is het voorbije seizoen zeker geschrokken van de prestaties van de Michelin. Ze zijn dan ook super gemotiveerd om in 2004 beter te doen dan in 2003.
Bridgestone heeft momenteel het voordeel van de ervaring, ... Michelin moet z'n prestates van 2003 gaan bevestigen.
Om eerlijk te zijn zet ik momenteel liever m'n geld op een italiaans team geschoeid op japans rubber dan een duits team op frans rubber.
Ik heb in m'n hart ook altijd een speciaal plekje gehad voor Sauber, ... en in het bijzonder voor Massa! Een zwitsers team met een Ferrari-motor, een Ferrari-versnellingsbak en japanse banden? Da's vuurwerk!
Neem daarbij nog eens twee goede piloten en je bent op z'n minst "best of the rest".