Quote:
Originally posted by Baron
Ik vind dat je volkomen gelijk hebt. Het is inderdaad nodig dat de Belcar-verantwoordelijken zich eens serieus gaan herbronnen en teruggaan naar de oorspronkelijke Belcar (VAS - BBL-Cup - Carglass-Cup)-filosofie : namelijk een zeer ruim technisch reglement waarbinnen de echte creatievelingen en amateurs zich kunnen bewijzen. Het is juist dat vrije technische reglement wat de Belcar (en zijn voorgangers) steeds zo uniek heeft gemaakt.
Zoals je zegt wordt het reglement de laatste jaren onder druk van kapitaalkrachtige nieuwkomers aldoor aangepast.
|
De vraag is natuurlijk, welk doel heeft de organisatie voor ogen? Ik constateer een afname van het aantal belgische teams & piloten, maar een fikse toename van het aantal buitenlanders. Nog ff, dan is het geen Belcar maar Eurocar
Deel overigens wel bovenstaande meningen in deze thread.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|