16-01-2004, 16:32
|
De Paddock Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally posted by Johan
En waar is bij de trucks Vanierschot gebleven? En bij de motoren vind ik Verburgh niet meer terug?
|
Op pitstop.tv staat het volgende over hen:
Quote:
De Belgen na KP 14 van Dakar
Datum 16/01/2004
Vanmorgen zijn er weer 7 Belgische voertuigen aan de start gekomen voor de 15de etappe tussen Tidjika en Nouakchott over een afstand van 579 km. Al is er wel nog een groot vraagteken bij de truck van Vanierschot-Gonnissen-Dujardyn.
De Vanierschot-truck staat voor de 14de rit met een forfait-tijd geklasseerd van 4u02'24". Maar we weten niet of de 438 ook echt in Tidjika is geraakt.
Vanmorgen, toen we om 8 uur het bivak verlieten, was er nog geen spoor van Vanierschot en co in het kamp.
Ook de Van Ginkel-Ginaf, die Vanierschot hier en daar al heeft geholpen, staat met een forfait-chrono. De Nederlanders zijn onderweg stilgevallen met een kapotte hydraulische leiding ...
Jeroen Ramon liep vanmorgen als een zombie naar het ontbijt in het bivak.
Ramon: "Ik ben op, op, op. Ik kan niet meer. Gisteren was het een verschrikkelijk zware rit. Ik raakte amper vooruit met mijn kleine 250 in de zware zandsporen. Een telefoontje naar thuis heeft me toch weer wat opgemonterd. Man, het is zwaar."
Koen Verburgh had andere kopzorgen.
Verburgh: "Olie, weet je waar ik olie kan vinden? Nee, geen sla-olie, olie voor mijn moto. Ik zal even langslopen bij Bezemer en Cnudde."
"Gisteren heb ik met de daver op het lijf de etappe afgewerkt. Ik was vergeten te tanken op CP2. Kun je je dat voorstellen? Ik zat voortdurend te piekeren of ik het wel zou halen, bijna paniek. Ik had bij de finish maar een literke meer over!"
|
|