Vandaag op de beurs Race-Rally in Maastricht een praatje gemaakt met de mensen achter de MWV6. Het schijnt toch echt te gaan gebeuren dat we de MWV6 in het voorprogramma van de Belcar gaan zien.
Echter door het naar voren schuiven van het New Race Festival zal deze meeting waarschijnlijk nog geen MWV6 serie aan het werk zien. Om de simpele reden dat men tegn die tijd nog niet voldoende wagens klaar heeft, er schijnen er al 15 te bestaan. 3 Chassis waren te bewonderen op de beurs.
Wie niet kan wachten, kan op 01 februari deze bak al in wedstrijdverband aan het werk zien. Tijdens de Winter Endurance is men van plan om met deze auto te gaan rijden.
Er zit echter een klein addertje onder het gras, nl. de uitlaat aan de linker of rechterkant. Het is redelijk eenvoudig om de uitlaat rechts of links voor het achterwiel naar buiten te laten komen. Het probleem is dat voor de wedstrijd op 01-02-04 alle uitlaten aan de achterkant van de wagen moeten zijn (regels Zolder ?).
In de komende week ging men bekijken of dit mogelijk was, probleem is de benzinetank die vrij laag achteraan zit. De uitlaat moet daar nog onder door....................
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|