Ik zal ook eens een gok wagen:
1) WK Constructeurs: Williams. Zowel R. Schumacher als Montoya gaan vrij veel overwinningen en podiumplaatsen halen. McLaren wordt 2de, Ferrari 3de (zullen niet helemaal meekunnen door slechtere banden).
2) WK Rijders: Ralf Schumacher haalt zijn 1ste wereldtitel, maar het blijft dus wel in de familie

3) Rookie van het jaar: aangezien de Minardi zo traag is en beide coureurs nieuw zijn, zal de rookie van het jaar automatisch Klien worden. Niet dat die echt potten zal breken.
4) Coureur van het jaar: Button gaat een paar keer positief verrassen (als de BAR eens de finish haalt, want het zal niet echt een betrouwbare wagen zijn).
5) Flop van het jaar: Jordan gaat rotslecht zijn, minardi was al slecht en dit jaar zal het niet beter zijn. Maar ik denk dat ook Jaguar het absoluut niet goed gaat doen en dus de flop van het jaar zal zijn (omdat er toch redelijk veel van verwacht wordt).
6) Verrassing van het jaar: Toyota gaat de kloof met Renault serieus verkleinen en gaat af en toe verrassen.
7) Helm aan de haak: wie stopt ermee: Coulthard vliegt na dit jaar buiten bij McLaren, maar zal nog een plaatsje vinden bij Jaguar. Ik denk dat de enige coureur die zal stoppen, Panis gaat zijn.
8) Wie wint de GP F1 van België: M. Schumacher.
En ik doe er nog een voorspelling bij: Leinders zal geen GP rijden dit jaar, zelfs nooit