View Single Post
Old 25-01-2004, 12:57
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Nu kan het seizoen écht beginnen

Quote:
Voor David Coulthard is het dit seizoen alles of niks. In 2005 wordt de Schot bij McLaren aan de deur gezet, en als hij dan nog een F1 zitje wil bemachtigen moet hij resultaten boeken. Coulthard is er zeker van dat hij z'n zwakke punten weg zal werken.

"Over heel m'n cariere gezien was de kwalificatie altijd al m'n zwakke plek, en de nieuwe 1 lap kwalificatie maakte het er niet gemakkelijker op. Daar moet ik zeker op vooruitgaan. Als ik me goed kan plaatsen, is m'n talent om lap na lap zeer constant te rijden even groot als dat van wie dan ook."

"Ik geloof dat enkele van m'n 13 zeges pure wereldklasse waren. Ik ben dan ook van plan van deze dit seizoen allemaal samen te brengen en het kampioensschap binnen te halen."

"Ik wil winnen, en kampioen worden. Ik geloof dat ik nu zowel de kans als de mogelijkheden heb om dat doel te bereiken."
bron:f1pits.net
Net als de vorige 6 jaar beweert Coulthard dat hij WK zal worden dit jaar ! 't Is zowat z'n laatste kans, dus volgend jaar zullen we zo'n uitspraak moeten missen. Geniet er nog eens van.