Quote:
Originally posted by The Interceptor
Ik las het berichtje net op F1racing.nl!
dit is echt super voor d' Ambrosio, hij heeft echt de kwaliteiten om het heel ver te schoppen! hij is wel degene van de RDD-mannen dat het 'laagste' mikt precies met de Renault 2000, de rest start al in F3, maar zo nog een jaartje ertussen kan niet slecht zijn, Jérôme wordt dit jaar pas 17 als ik me niet vergis? of is't 18?
|
weet niet of dat iets met "mikken" te maken heeft. Duval en Van der Garde hebben er al een jaartje FRenault 2000 opzitten........Duval was zelfs frans kampioen in 2003.
Die braziliaan heeft meegereden in het Sud-Am F3. d'Ambrosio heeft dus als enige nog 2 liter ervaring. De keuze van Renault voor d'Ambrosio en Van der Garde duiden er wel op dat wij, de Benelux, nog steeds een interresante markt zijn voor Renault
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|