Beste Marchall,
We kennen elkaar nu al een tijdje en eigenlijk wil ik jullie even dit zeggen. BRI is een klein team, allemaal vrienden onder elkaar met het hart op de juiste plaats wat betreft autosport. 3 jaar geleden, toen het hier allemaal begon hadden we veel vrienden, supporters, sympathisanten. We hebben gedurende die 3 jaar heel veel berichten de wereld ingestuurd, de ene al zinvoller dan de andere. Eén ding wat men ons niet kan verwijten is dat we niet alle registers opengetrokken hebben om onzelf kenbaar te maken ( tot vervelens toe soms i know

). De inzet van enkelen onder ons heeft bewezen dat zelfs Jan met de Pet aan autosport kan doen. Tot op heden kan ik zeggen dat ikzelf 0 euro in BRI gestoken heb, en dat alle centen afkomstig zijn van mensen die in ons geloven. Natuurlijk schept dat heel wat jaloezie bij mensen die ons eerst steunden en die dan maar wat wilde verhalen de wereld instuurden. Remember : depaddock Clio, De Belkarting, De TC website, de TC Newsletter, enz... wij hebben er alles aan gedaan om ons kenbaar te maken en autosport in Vlaanderen nieuw leven in te blazen. Geloof me vrij, wij hebben heel veel te danken aan de verschillende fora, ook bedrijven volgen hier alles mee. Laat het nu net die bedrijven zijn die onze inzet waarderen en die ons de financiële middelen geven om te racen. Vorig jaar met de Clio, nu met de Volvo.
Eind november kwam reeds het verhaal van de Volvo, toen hadden we niks, geen wagen, geen centen, geen piloten, geen deftige structuur. Vandaag hebben we alles, dit alles ten koste van dag en nacht werken om alles rond te krijgen. Een vrouw die zaagt, een baby die ik amper gezien heb en een baas die maar al te graag zou hebben dat ik bij Volvo ging werken.
Om jullie maar even aan te geven dat wij niet alles cado krijgen, dat we er KEIHARD voor gewerkt hebben en dat je geen ..... euro's krijgt omdat je jan, piet of Rydy heet.
Kijk maar even onder mezzanine en catering. 6 dagen werk zitten erin om alle menu's klaar te stomen en aan onze partners aan te bieden. Is dat autosport, JA, zo geraak je aan centen en niet anders.
Parabel 7 hoodstuk Leanordo