Quote:
Het nieuws alhier schrijft dat Jos en partners de onderhandelingen hebben afgebroken. Er staat zelfs in waarom! Dit zal ongetwijfeld zakelijk een goede en overwogen keus zijn. Nu is dus Jordan aan zet! F1 is F1 en Jordan bluft maar al te graag. Wie een beetje zakelijk inzicht heeft begrijpt het: afwachten, Jordan is aan zet (de koek aan het touw is 10.000.000 euro's)
|
ngehehehe...
voor de mensen die er niet op geraken:
http://forum.verstappen.nl/
Natuurlijk, als ik eerlijk ben, begrijp ik niet wat Eddie bezielt:
Joske brengt geld mee, redelijk wat ervaring (van de laatste startgrid dan) en een hoop Hup Holland-fans die genoeg schaalmodelletjes zullen kopen.
Heidfeld brengt geen geld mee, en qua rijgedrag zal het wel niet zo veel verschillen van Jos. Om dan nog maar niet te spreken over iemand als Glock. Zelfde bij McNish.
Mét Jos zou Jordan het ook niet zo ver schoppen, maar met andere coureurs (en zonder geld), zie ik de ondergang van het team in een stroomversnelling raken.
deze is trouwens té goed
Quote:
De Echte Verstappen Fan, kunt u herkennen aan zijn langgerekte lokroep (krie-u-ooo krie-u-ooo) of aan zijn licht kwetterende nestroep (trie trie trie). In de winter zijn in het verenkleed van De Echte Verstappen Fan het witte befje en de rode vleugelpennen duidelijk aanwezig, terwijl in de zomer een soberder bruin patroon met witte vlekken overheerst.
De Echte Verstappen Fan nestelt vooral in hoge bomen, en bouwt zijn nest van kleine takjes en dor gras. In de winter emigreert De Echte Verstappen Fan naar verscheidene gebieden in Noord Afrika. Het biotoop van De Echte Verstappen Fan bestaat vooral uit bosrijke omgeving, en moeraslandschap, afgewisseld met grasland en wei.
In 2003 waren er zo'n 20000 Echte Verstappen Fans in Nederland volgens een nauwkeurige schatting.
|