Quote:
Originally posted by Pascal
Ik ben gisteren ter plaatse eens gaan trainen. Ja man, wat is dat... Het is net "karting on ice". Die baan is enorm glad en het zal zo blijven. Naar 't schijnt, is er, enkele weken nadat de nieuwe ondergrond werd aangelegd, een probleem opgetreden waardoor de bovenlaag, de laag die grip geeft, er volledig is afgegaan. Op een gegeven moment zou de baan door condens helemaal onder water gestaan hebben. Eén ding is zeker : het wordt 2 uur fun, schuiven en driften.
Mijn beste tijd was 62.250 sec. Heb er helemaal geen idee of dit goed of slecht is maar ik heb me wel geamuseerd...
C U
|
is het de eerste keer dat je daar reed?
de tijd is alleszins niet slecht, vorige vrijdag was ik ook al is gaan
trainen (in totaal 1u15min) en ik hoop dat voor de race het verschil op de karts zo minimaal mogelijk word gemaakt want eerst had ik een iets betere kart, tijd 60.xx en dan had ik een normale; tijd 62.xx en dan in men laatste kwartier was het iets minder glad (het was nogthans later op de avond) en toen was het met een iets mindere kart toch ook 60.xx dus alles hangt ginder veel van de temperatuur af, het schuift er soms wel hard maar dan vind ik het ook des te leuker.