View Single Post
  #8  
Old 08-02-2004, 21:29
Acer-Pipo's Avatar
Acer-Pipo Acer-Pipo is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2002
Location: Waasmunster
Posts: 9
La vettura piu' "cattiva" del Fia GT 2003 (il che,a quanto pare, è inversamente proporzionale alla competitività) rischia di vivere un 2004 in tono minore. La Lamborghini Murcielago R-GT, con il terrificante debutto a Monza con tempi e velocità da classe N/GT (tanto da costringere la casa madre a non correre la domenica) ha perso un pò di potenziali clienti per il 2004.

De meest spraakmakende wagen in de Fia-GT in 2003 (het wat, …, en ontegensprekelijk evenredig aan de competitie) het gevaar om een 2004 in mineur te beleven.
De Lambo Murcialaga R-GT, met het angstaanjagend debut in Moza met tijden en snelheden gelijk aan de N-GT klasse (veel om aan te zetten, heeft het moederhuis niet op zondag gereden) heeft het enkele potentiële klanten voor 2004 verloren


Molti team, attratti dal fascino della casa di Sant'Agata, stanno titubando sull'acquisto delle vetture marchiate con il Toro, e stanno valutando trattative. Altri, come la Lamborghini-Japan, è intenzionata a mettere in campo per davvero una Murcielago. Vediamo, con calma e sangue freddo, le potenziali R-GT che vedremo il prossimo anno...

Veel teams, zijn aangetrokken tot het huis van Sant’Agata maar vele aarzelen over de aankoop van de wagen met de stier, en blijven taxerend in onderhandeling. Andere zoals Lambo-Japan, zij hebben de intentie om een Murcielago in de strijd te gooien.
Laten we zien, met kalm koud bloed, het potentieel van R-GT dat we volgend jaar zullen zien .....


Lamborghini Japan Owners Club
I clienti giapponesi della Lamborghini, un gruppo numerosissimo e tra i primi al mondo, hanno trovato il budget per acquistare una Murcielago R-GT ed iscriverla alla 24 ore di Le Mans 2004. L'obiettivo era di mettere in campo una squadra tutta giapponese, ma con il blasone ottenuto dell'ufficialità Lamborghini in questa maratona è possibile che ci siano qualche "intrusi" di altre nazioni.

Lamborghini, Japan eigenaars club
De Japanse klanten van Lambo, een talrijke groep en de eertse in de wereld,
Hebben het budget gevonden om een Murcielago R-GT te kopen en deze in te schrijven in de 24u van le mans 2004. De bedoeling was om een volledig Japans team op te zetten, maar om het officieel “wapen” of “wapenschild” van lambo te verkrijgen in deze marathon is het mogelijk dat er enkele buitenlandse “indringers” zouden kunnen komen?


Reiter Engineering
La Reiter sta alla Lamborghini come la JMB sta alla Ferrari. Protagonista negli scorsi anni con il Lamborghini Supertrophy, è stato incaricato dello sviluppo in pista e fuori della Murcielago R-GT, ed è stato il primo team ad acquistare un esemplare e a metterlo in campo a Monza.
Il team Reiter nasconde l'ufficialità (vietata nel Fia GT, al momento) della casa madre, e per il 2004 è intenzionato a mettere in campo una R-GT esclusivamente nel Fia GT, come team di supporto Lamborghini. Anche se, negli ultimi tempi, non sembra proprio così facile ottenere questo ruolo nonostante la collaborazione di questi mesi...

Reiter Engineering
Reiter staat tot Lambo zoals JMB tot Ferrari staat. De hoofdpersonen de voorbije jaren in de Lambo Supertrophy, waren belast met de circuit en buiten ontwikkeling van de Murcielago R-GT, en was het eerste team dat een exemplaar aankocht en in de strijd gooide in Monza?
Team Reiter verbergt op het moment het officieel zijnde (op het moment verboden in het Fia-GT) van het moederbedrijf, en met de intentie om in 2004 een R-GT in de strijd te gooien in de Fia-GT, als Lambo ondersteund team. Bovendien lijkt het de laatste tijd niet zo makkelijk om deze rol te verkrijgen niet tegenstaande de samenwerking van de laatste maanden


Larbre Competition
La squadra campionessa del Fia GT 2001-2002 (ed N/GT nel 2000) con le Viper cambierà finalmente vettura nel 2004. L'obiettivo principale è di assicurarsi una 550 Maranello della Prodrive, altrimenti si ripiegherà sulla Murcielago, sperando di scippare al Team Reiter il ruolo di team ufficiale Lamborghini nel Fia GT.

Larbre Competition
Het kampioenen team van 2001-2002 (en 2000 in N-GT) met de viper veranderd in 2004 eindelijk van wagen. Het objectief is om een 550 Maranello te verzekeren, anders zouden ze terugvallen op een Murcielago en zo te hopen om de rol van Reiter als officieel Lambo team in de Fia-GT over te nemen



Barbour Racing
Il team di Dick Barbour, in passato con Porsche a Le Mans, è intenzionato a correre nel LMES con due Murcielago R-GT come team di supporto in questa categoria della Lamborghini. Al campionato si uniranno la 24 ore di Le Mans e la 12 ore di Sebring. Potenzialmente è il team con maggiori opportunità di successo nel 2004.

Barbour Racing
Het team van D. Barbour in het verleden aanwezig met Porsche in le mans heft nu de intentie om 2 Murcielago R-GT’s te laten rijden in het LMES kampioenschap als Labo ondersteund team in deze categorie. In het kampioenschap brengt men de 24 van le mans en 12u van Sebring samen. Mogelijk het team met het meeste kans op succes in 2004.


Team Molitor
Negli ultimi tempi è saltato fuori il nome del team Molitor per il Fia GT con una Murcielago R-GT "factory" sviluppata e portata in pista dal licenziato Audi-DTM Karl Wendlinger. Proprio l'austriaco ex Sauber in F1 sarà incaricato del ruolo di collaudatore ufficiale del "Pipistrello" da corsa, e correrà appunto con il Molitor (ex V8 Star) nel Fia GT.

Team Molitor
De laatste tijd is er meermaals de naam van Molitor gevallen als team voor de Fia-GT met een R-GT “factory” ontwikkeld en gereden door voormalig audi-DTM rijder Karl Wendlinger. Zelf zal de oostenrijk er Sauber F1 belast worden met de rol als officieel testrijder van de race “vleermuis” en zal uiteindelijk met Molitor (ex V8 star) Fia-GT rijden


Alla fine qualche Murcielago ci sarà, e ci sono altre trattative del quale se ne sa poco/nulla. Certo che se la Lamborghini, 3 anni fa, si sarebbe riuscita ad assicurare il programma di sviluppo Prodrive-Care Racing (poi furono preferite, con ragione, le 550 Maranello), a quest'ora la fisionomia del GT Internazionale sarebbe totalmente sotto il segno di Sant'Agata

Hoeveel Murciellago’s er zullen zijn, zijn er geruchten van vele en andere van weinig of zelfs geen. Zeker is dat Lambo 3 jaar geleden er in geslaagd is het ontwikkelings programma Prodrive-care Racing te verzekeren (zij hebben hun voorkeur en met rede dan laten uitgaan naar de 550 Maranello) op dit moment zal het internationaal GT aanzicht volledig in het teken staan van het merkteken uit Sant’Agata

Sorry voor enkele kleine foutjes, zit in de examens en kom een beetje tijd tekort om het echt goed te doen, maar dit geeft je dan toch al een goed idee
__________________
Al bocca da lupo

Last edited by Acer-Pipo; 08-02-2004 at 21:34.
Reply With Quote