View Single Post
Old 09-02-2004, 03:14
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Marshal
De eerste race is gewonnen door Cafe Wheels, de tweede race is gewonnen door team MRT. Team MRT werd gevormd door paddocker Mickey en die kwibus van de andere kant van de grens

Het was heerlijk karten in Bilzen, spekglad........
veel heb ik hier niet aan toe te voegen. Ik wil wel de 2 andere teams uit de top 3 (Styling team, Didier-Racing) en de winnende teams uit de vorige race en vooral ook mijn teamgenoot marshall (Mark) feliciteren voor zijn goede prestaties (zeker omdat hij nog niet op deze baan had gereden! )
Tevens ben ik blij voor Wim Van den Broeck dat ik (en alle andere teams) hem hebben kunnen steunen door deze 2x 2 uurs races!

Volgens de persoon aan de inschrijvingen, was er geen briefing door een misverstand, dat kan wel is gebeuren he , maar ik vond een briefing niet echt noodzakelijk, de regels van de karting zijn dezelfde zoals op andere banen dus veel meer zou er in die briefing toch niet aangehaald moeten worden denk ik.

Ik vond het wel spijtig dat sommige teams mij (bijna) niet voorlieten, sommige teams lieten me zelfs niet voor nadat ik heb al redelijk veel tikken en duwtjes had gegeven als waarschuwing én dat er 1 of meerdere blauwe vlaggen werden gegeven. Heel erg is dat natuurlijk allemaal niet, want in een race moet je eigenlijk zelf proberen voorsteken (al was dat niet altijd mogelijk door sommige piloten)

Kortom: heel tof, echt de moeite en zeker voor herhaling vatbaar.

Last edited by Mickey; 09-02-2004 at 19:25.
Reply With Quote