View Single Post
Old 25-02-2004, 00:17
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Er is net op pitstop.tv een bericht verschenen over de ETCC en Mollekens:

Quote:
ETCC - Mollekens bijna rond met BMW Belgium

Kurt Mollekens en BMW Belgium zijn bijna rond voor een campagne in het European Touring Car Championship ETCC met een 320i van Bart Mampaey. De deal zou nog voor het einde van de week een feit moeten zijn.

Mollekens bevestigt dat het niet om een volledig ETCC-seizoen gaat.

Mollekens: "Het gaat inderdaad niet om een volledige campagne. Er is op dit moment budget voor 5 races. Mocht er nog een partner opduiken, dan kan er gewerkt worden aan extra races."
"Daarnaast probeer ik met de steun van BMW Belgium een stuur te versieren op de M3 GTR voor de 24 Uren van Francorchamps."

Ook in zijn eigen team KTR hoopt Mollekens de komende dagen een definitief akkoord te kunnen sluiten voor een nieuw seizoen in de World Series. Didier André ligt al vast.

Mollekens: "We proberen Bruce Jouanny als tweede man aan te trekken. Het is een kwestie van centen en het zijn onderhandelingen die al maanden aanslepen. Maar over anderhalve week heeft de eerste test plaats, er is dus stilaan haast bij."
"En ja, Bas Leinders kan een kandidaat zijn. Maar ik heb de indruk dat Bas de hoop op een F1-project nog niet heeft opgegeven. Ik vermoed dat hij in de coulissen nog aan F1 aan het werken is."