View Single Post
Old 28-02-2004, 15:35
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Quote:
Jos dreigt Trust met rechtzaak

Jos en Trust-baas Perridon in betere tijden
Jos Verstappen en diens manager Huub Rothergatter zijn furieus op Trust. Het concern van Michel Perridon staat op het punt een sponsorcontract te sluiten met het team van Jordan, maar volgens Rothergatter is dat contractueel niet mogelijk.

Rothergatter beroept zich op een overeenkomst tussen Jos en Trust, waarin staat dat Trust alleen zaken kan doen in de Formule 1 als Verstappen daarbij betrokken is. Verstappen kwam echter niet tot een overeenkomst met Jordan, waarna Trust nu op eigen houtje het team van Eddie Jordan zou willen sponsoren.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Eddie Jordan inmiddels al een brief ontvangen van de juridische adviseurs van Verstappen. Daarin zou staan dat Jordan en Trust zondigen tegen eerder gemaakte afspraken. Rothergatter wil niet veel kwijt over de zaak, maar bevestigde wel dat 'er in het begin van het seizoen duidelijke afspraken gemaakt zijn met Trust'.

Trust-directeur Perridon is zich echter van geen kwaad bewust. "Ik heb nooit een contract met Jos afgesloten", zegt hij in het AD. "Ik vraag me af wat hen bezielt. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om Jos' loopbaan te steunen en nu krijg ik als stank voor dank een rechtzaak
bron: f1racing.nl

Jos kent de rechtbank al goed. Na Walkinshaw gepluimd te hebben, gaat hij nu z'n eigen rangen aanvallen. Slecht bezig.