Er zit veel waarheid in deze mededeling:
Het "rijden" is het kleinste onderdeel van het piloot zijn. Het is het doel van een heleboel voorafgaandelijke inspanningen. Het verwerven van sponsoring en deze relaties onderhouden is daarvan een héél belangrijk onderdeel. En wat dit voorbeeld betreft, ik weet dat Dirk probleemloos dit geld op tafel zou kunnen leggen, maar ik zou hem 100% gelijk geven als hij het niet zou doen indien hij met Matthieu andere afspraken had ivm het verzamelen van de benodigde budgetten. En ik vermoed dat het zoiets zal zijn en dan volg ik Dirk ook voor 200%. Eigenlijk is dit voor hem erger dan voor Matthieu vind ik. Maar het ergste voor BRI. Doeme toch, dit verdienen jullie niet. Misschien wil Dirk jullie wel sponsoren zonder dat Matthieu voor dat geld rijdt...allez ik wil mij niet bemoeien met jullie of Dirk zijn financiën.
Als het project maar niet dreigt in het water te vallen hierdoor.
In ieder geval veel succes, en gezien jullie reeds getoonde inzet denk ik niet dat jullie snel de kopjes laten hangen en dat dit voor jullie een stimulans moet zijn om er nog harder voor te gaan!
|