nou, dat was even een anti-climax!
Redelijke saaie race. Weinig echte actie gezien, totaal geen spanning. Schumacher had het wel énorm makkelijk, Barrichello volgde op z'n dooie gemakje. De enige die nog wat probeerde was Alonso, die binnen dezelfde tijden als de Ferrari's rondjes reed. (Hoewel ik m'n bedenkingen heb bij z'n start) Montoya werd op een ronde gezet, Raikkonen staakte al vroeg de strijd met een opgeblazen motor ! McLaren begint met een ferme nachtmerrie. Top voor Button, die in de BAR bevestigt.
TOP:
*Schumacher: kan moeiteloos van Barrichello wegrijden. Is begonnen aan z'n 7de wereldtitel.
*Alonso: buiten die start toch een puike race. Renault neemt zowat de plaats van McLaren in.
*Button: Ik droom van Button - Webber bij Williams volgend jaar. Jenson is ontgroend, hij hoort nu echt bij de toppers.
*Klien: Eerste race en best goed resultaat. Kopman Webber moest er jammer genoeg de brui aan geven
FLOP:
*McLaren: lijkt me overduidelijk. Betrouwbaarheid was al lang een probleem, maar zelfs de snelheid hebben ze niet meer. Montoya kan zich beginnen afvragen of hij wel de goede keuze heeft gemaakt met dat contract voor 2005. Coulthard probeert de schade wat te beperken met dat ene puntje. En hij ging nog wel WK worden, dit seizoen !
*Sauber: Massa - Fisico: Massa lijkt me totaal niet veranderd t.o.v. 2002, Fisico moet blijkbaar nog wennen aan de Sauber.
*Minardi: Lijkt op McLaren: niet betrouwbaar en niet snel
*Sato: Doet Villeneuve niet vergeten. Leek me ook normaal, de kerel heeft me in z'n debuutjaar bij Jordan nooit overtuigd.
*Toyota: laten enkel Jordan en Minardi achter zich. Zou beter moeten.
*Barrichello: stapelt tweede plaatsen op. Zou beter eens z'n extra best doen om reeds in het seizoensbegin een bedreiging voor Schumacher te zijn.
Tja....laten we vooral hopen dat seizoen 2002 zich niet herhaalt.
Ik ga terug slapen. Of liever gezegd: ik ga verder slapen.
slaapwel !
Finish