F1, dat was er voor mij al bij vanaf men geboorte

mene pa ging toen elk jaar 1 of 2 GP's zien, en de andere allemaal op TV zien.
Vanaf '92-'93 ben ik F1 zelf ook beginnen volgen, toen was ik voor den Thierry he

.
Maar echt echt volgen, pas sinds de start van 't seizoen van '94, was toen net nog geen 10 jaar, en toen was Senna mijne favoriet, en dat heeft jammer genoeg niet lang geduurd ...
Toen moest ik op zoek naar ne nieuwe om voor te supporteren, en heb toen (hoe weet ik niet) gesloten om voor Senna's teamgenoot bij Williams te supporteren, dieje met zen nr. 0 toen he

Den Damon dus, en vond dat wel een goede keuze, nooit aangedacht om voor iemand anders te supporteren, in zijn F1 periode, en dan in '94 is ook meteen mijn afkeer voor M. Schumacher ontstaan, logisch zeker?

Kwas echt wel een mega-Hill fan ze, ge moest eens weten hoe gelukkig ik was toen ik in 1999 in Hockenheim eindelijk een handtekening van hem wist te bemachtigen!!!!
1999 was dus zijn laatste jaar in F1, en moest dus op zoek naar iemand anders, in eerste instantie was ik van plan om voor Nick Heidfeld te supporteren, misschien wel de enige keer dat er eens een naalgenoot in de F1 rondrijdt ... Maar toen stond er in Australië plots ook ene Jenson Button aan de start

en moeilijk te verwoorden, maar het deed me gewoon iets als ik die kerel zag rondrijden, en Heidfeld was dus al rap vergeten!!
En nu ben ik dus nog altijd voor den Jenson he, en dat zal ook niet veranderen tot hem der mee ophoudt normaal gezien ...
(voor de rest heb ik ook wel sympahtie voor Alonso, Montoya, Webber en Fisichella, maar dat komt allemaal nog niet in de buurt!!)
Als team krijgt meestal het team waar men favoriet bijrijdt de meeste sympathie, ene nu dit jaar BAR zeker en vast!!
Men eerste keer live F1, was Spa 1995, was toen 11 jaar, vrijdags in de regen op de tribune in Eau Rouge, onvergetelijk

Sinds 1995 elke race in spa gezien, en van 1996 tot 2001 elk naar hockemheim geweest, dan nog drie keer Nurburgring, en 2002 ook Magny Cours, om te zien wel een schoon circuit.
De meest onvergetelijke (live) F1 momenten:
1) Damon's overwinning in Spa 1998 en voor't podium nog gestaan
2) Handtekening van Damon en hij zei "Oh, you're wearing my cap ..."

3) 1999 Hochenheim, Damon zag in zen warming-up lap op zaterdag mijn vlag, en stak ff zen hand op

4) Hakkinen's inhaalactie op Schumacher door ook nog een Zonta te dubbelen op't einde van de rechte lijn in Spa in 2002
5) De race van 1999 op de Nürburgring, Diniz overkop in 1e chicane, en stuk of 6 verschillende leiders die race, door de wisselende weersomstandigheden
6) Spa 2000, Jenson constant bij de snelste in de trainingen, en 3e in de kwalif, vóór schumi