Bon, waarover het dus gaat. Ik heb hier het blad met de tijden van de kwalif in Machelen. Er is blijkbaar een fout gebeurd bij de startopstelling. Deze is namelijk opgesteld volgens het aantal gereden rondes en niet volgens de snelst gereden tijd. Aangezien wij die hadden moesten we dus op pole gestaan hebben en niet op de 7e plaats zoals nu het geval was. Dat dit voor een heel andere race had gezorgd is uiteraard logisch maar daar is het nu spijtig genoeg telaat voor.
MAK FKI blad 1 MAK FKI blad 2
Misschien een beetje uitleg bij de scans. Het eerste blad is dat van de race. Daaruit kan je de kartnrs en de overeenkomstige teams zien. Het 2e is dat van de kwalif. Als je kijkt naar de volgorde op het blad zie je duidelijk dat dit de startvolgorde was maar niet volgens de snelste tijd. Je ziet ook duidelijk dat het tijden van een regenrit zijn, dave had echter het voordeel het circuit te kennen en in het begin van de kwalif op een nog droog liggend gedeelte te kunnen rijden bij het binnenkomen. Gevolg was een 50.61 en dit was eigenlijk de pole geweest.
Het lijkt wel of we vervloekt zijn de laatste tijd (of zou het dan toch iets met de naam te maken hebben), we blijven maar pech hebben.
Nuja aan de uitslag valt toch niets meer te veranderen maar ik vond dit toch het vermelden waard.
FF, een beetje teleurgesteld
PS: Je kan me opbeuren door net als Werner een Calamitas T-shirt te kopen voor slechts 6 euro (Calamitas-leden 5 euro)