Ben zowat aant prutsen voor de website van onze scoutsgroep.
Ik ben deze aant maken in dreamweaver. Nu wou ik een fotopagina'tje maken met alle foto's van het weekendje van vorig weekend, zonder daar echter tabellen voor te hoeven invoegen en 1 voor 1 die daarin te plaatsen.
Het leukste zou nog zijn zo'n soort diavoorstelling zoals ge in frontpage kunt maken. Dat heb ik in frontpage zoiets gemaakt, maar kan i kdat niet overzetten, omdat frontpage een bot gebruikt die dreamweaver niet herkend.
Dus gezocht naar een oplossing en ergens iets gelijkaardigs tegengekomen op dreamweaver. Daar hebbek dan fireworks voor geïnstalleerd. Nu is de vraag of ik zoiets kan realiseren met fireworks. Zoja, hoe?
Indien dat niet lukt ben ik gerust bereid die pagina's in frontpage te maken, maar daar hebbek ook een probleempje. Als ik daar mijn pagina verdeel in tabellen (bvb links een smalle met de links, en rechts een open vlakte voor de site zelf) gebeurd het dat niets aan de bovenste helft van die kolom kan plaatsen. Met dreamweaver ahd ik dat ook, maar dat heb ik kunnen oplossen, bij frontpage lukt het dus niet.
Gelieve deze arme jongen eens wat vooruit te helpen.
Versie dreamweaver is 4.0, frontpage is XP
Dank uuuuuuuuuuuu