View Single Post
Old 11-04-2004, 00:32
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Wat een race, wat een race.

Omdat Fast Fons in China zit tot maandag, had ik voor deze race een vervanger (Red Bullet). We zijn meestal hard aan elkaar gewaagd, dus ik wist dat ik zeker goede teammaat ging hebben. Het startveld was echter zeer sterk: Driesco, kartboyke, ...

Na de kwalifs stonden we tot onze verbazing 4de!! Ik ging de start nemen omdat mijn teammaat dat niet zo graag doet. De start verliep zeer chaotisch (veel botswerk) en ik verlies uiteindelijk 1 plaats. Ik was echter al blij dat ik niet in de flexitrack zat. Dan een paar uitremmaneuvers gedaan en lag dan 3de. Voor mij reed Pierre en die was duidelijk trager. Het was echter niet heel simpel om hem voorbij te geraken. Heb hem zelfs per ongeluk zelfs een duwtje gegeven (maar hem dan wel voorgelaten omdat ik zo niemand wil voorbijgaan). Uiteindelijk er toch voorbijgeraakt, maar dan was de 1ste, Karo, al lang gaan vliegen. Dan maar de 2de plek verdedigen. Na een tijdje kwam Driesco me echter voorbijgevlamd. Hem kon ik absoluut niet volgen. Uiteindelijk nog een plaats verloren (aan teammaat Giovanni) en nog een duel gehad met Ben (af en toe op het randje, maar was nog wel leuk, veel positiewissels ...). Dan gewisseld met teammaat. We lagen toen 4de. Hij reed echter een zeer goede stint en kon het (grote) gat met het team op de 3de plaats (team van Giovanni) dichtrijden. Het werd heel spannend, maar door 2 achterliggers die ongelooflijk onsportief reden (karten is niet hetzelfde als met botsauto's rijden!!) verloren we weer wat tijd en eindigden we 4de. Niet slecht, maar een podiumplaats had misschien wel verdiend geweest ...

Winaar werd zeer verdiend Driesco, was duidelijk de snelste.
Ook 2de plaats (voor Breezz en Flugel) valt niet over te discussieren!!

Was dus wel leuke race, enkel vond ik dat er heel slecht gevlagd werd. Er werd nooit een blauwe vlag gezwaaid naar de mensen die ik moest dubbelen en heb daar vaak heel veel tijd mee verloren. Sommige achterliggers reden bovendien ook niet echt sportief. Dat vond ik wel spijtig.
Reply With Quote