View Single Post
Old 17-04-2004, 00:13
X-Treme Racer X-Treme Racer is offline
De Paddock Rookie

Ik mocht in deze race plaatsnemen in één van de co-zitjes en ik heb me er echt super in geamuseerd!

Ik had eerder al een leuke kartwedstrijd kunnen meerijden op Francorchamps dus mijn geluk kon die dag al niet meer op.

Ik denk als 3de mogen plaatsnemen, samen met nieuwe piloot Erik Bruynoghe. Die was echt zalig aan het rijden... hij kon goed met zo'n Funcup overweg hoor, hele zuivere lijnen, etc. Chapeau

Het rijden met zo'n wagen lijk me echt heel erg 'fun', niet echt nerveus maar gewoon een plezier om mee door de bochten te gaan. Ik had wel gedacht dat het vermoeiender ging worden, dit was het totaal niet, zeker in vgl. met een Formule renault.

Ook valt het op dat slipstreamen in deze klasse je héél wat tijdswinst kan opleveren, wat soms wel zorgt voor spannende momenten. Het viel me ook wel op dat de meeste single-seaters na een bocht zo konden wegacceleren, dat is nogal spijtig maar toch konden we de meeste goed volgen.

Merci aan Perdieus Motorsport & ook nog eens een proficiat met de 2 podiumplaatsen.

Hopelijk tot binnen een paar jaar