Thread: A+RacePilot
View Single Post
Old 18-04-2004, 18:01
Flitser's Avatar
Flitser Flitser is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
iedereen die dag komt gaat rijdt automatisch mee voor die wild card.
mooi meegenomen als je gewoon komt karten, je weet niets van het project af en toevallig maak je ineens kans op een Wild Card.
ondertussen liggen er al meer data's en kartings vast, de kalender volgt zodra hij volledig is.
Mooi opzet, zoals ik via mail al had aangegeven.
Het zou alleen jammer zijn dat het weer enkel voor de jonge lichtgewichten zou zijn. Hoe je het ook draait of keert, iemand van +85kg moet zich geen illusies maken dat hij/zij het gaat halen van iemand die amper 65kg weegt... tenzij die niet weet wat karten is.

Een minimumgewicht lijkt mij geen overbodige luxe als je het dan toch zo groots wil aanpakken. Elke piloot met lood op 75kg brengen is meer dan voldoende en is zeker haalbaar. Bladlood kost iets van een 9 euro per 2,5kg in de Gamma
Mensen die meer wegen hebben letterlijk eigenlijk pech maar mogen al niet klagen met deze maatregel.
Lichtere piloten mogen ook niet klagen, kwaliteit komt altijd boven drijven, of je nu met 20 kilo meer rijdt of niet, dan moet je nog de snelste kunnen zijn als iedereen minstens evenveel moet wegen.

Maar ik vrees dat men het niet zover zal drijven voor dit project, of wel?