Verstappen naar Sauber? The Soap, part II
Het geflirt, geruzie en gelebber tussen Jordan en Trust / Verstappen komt weer in een rustiger vaarwater.
Geen nood, de scriptschrijvers van de Nederlandse slapstick comedy hebben zojuist deel II gepresenteerd:
Quote:
Sponsor Har Muermans heeft een voorstel ingediend bij Sauber om Jos Verstappen alsnog in de Formule 1 te krijgen. De vastgoedondernemer heeft teambaas Peter Sauber een voorstel gedaan om een vergelijkingstest te houden tussen Verstappen en Giancarlo Fisichella. Muermans: "Hij heeft naar mijn voorstel geluisterd en zal mij spoedig mogelijk antwoord geven. Ik heb Sauber ook gezegd dat ik de rekening voor de vergelijkingstest zal betalen." Meer nieuws op: http://nieuws.fok.nl/nieuws/41013
|
Wellicht goed nieuws voor de Belgen, maar naar het schijnt woont Jos weer in Nederland. Maar ja, jullie hebben aan Bas Leinders meer dan genoeg
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|