Tijden van de eerste vrije training:
1 Jordi GENE SEAT Toledo Cupra 1:52.667 10
2 Jorg MULLER BMW 320i 1:52.689 9 0.022
3 Dirk MULLER BMW 320i 1:53.008 7 0.341
4 Andy PRIAULX BMW 320i 1:53.148 7 0.481
5 Frank DIEFENBACHER SEAT Toledo Cupra 1:53.188 13 0.521
6 Rickard RYDELL SEAT Toledo Cupra 1:53.263 13 0.596
7 Antonio GARCIA BMW 320i 1:53.306 11 0.639
8 Augusto FARFUS JR. Alfa Romeo 156 S2000 1:53.976 9 1.309
9 Kurt MOLLEKENS BMW 320i 1:54.141 15 1.474
10 I Salvatore TAVANO Alfa Romeo 156 Gta 1:54.154 12 1.487
11 I Luca RANGONI Alfa Romeo 156 Gta 1:54.381 10 1.714
12 Fabrizio GIOVANARDI Alfa Romeo 156 S2000 1:54.499 6 1.832
13 I Tom CORONEL BMW 320i 1:54.503 14 1.836
14 I Alessandro BALZAN Honda Accord 2.0i 1:54.647 13 1.980
15 I Stefano D'ASTE BMW 320i 1:55.225 13 2.558
16 Jan MAGNUSSEN Peugeot 307 Gti 1:55.321 10 2.654
17 I Michele BARTYAN Alfa Romeo 156 Gta 1:55.423 13 2.756
18 Alessandro ZANARDI BMW 320i 1:55.777 8 3.110
19 I Roland ASCH Ford Focus ST170 1:55.996 12 3.329
20 Gabriele TARQUINI Alfa Romeo 156 S2000 1:57.623 7 4.956
21 I Toni RUOKONEN Honda Civic Type-R 1:57.776 11 5.109
22 I Carl ROSENBLAD BMW 320i 1:57.965 8 5.298
23 I Simon HARRISON Honda Civic Type-R 1:57.985 14 5.318
24 I Sebastian GRUNERT Ford Focus ST170 1:59.796 10 7.129
25 I Klaas ZWART BMW 320i 2:01.233 10 8.566
__________________________________________________ __
Opvallend (voor wat het waard is uiteraard na een eerste FP):
- Seat sterk
- Alfa die nu het meeste gewicht moeten meezeulen
- Zéér deftige chrono van Kurt
- De Accord die in z'n eerste test al sneller is als de Civics