Quote:
Originally posted by Peter Baert
Ik vond toch dat de regisseur er een handje van weg had om op cruciale momenten weg te schakelen naar een pitstop of een Haug-shot aan de pitmuur.
Het was vooral pijnlijk toen Albers zowel Ekström als Paffett te grazen nam. De regisseur vond op dat moment een pitstop van weet-ik-veel-wie belangrijker ...
En commentaar geven is blijkbaar niet makkelijk.
|
Zeg niet zo maar 'weet-ik-veel-wie' tegen Stefan Mücke.
De regisseur heeft dat 2x geflikt - eerst met de Albers actie, en daarna nog eens - weeral de pitstop van Mücke - toen Albers de pits uitging en ei zo na door Ekström van de eerste plaats werd verdrongen. 5 bochten verder waren we opnieuw bij de aktie vooraan, maar de eerste 4 hebben we moeten missen.
Toch vond ik 'Smoking Joe' beter als 'King Klaus' in de co-commentator post. Klaus is vaak nogal scherp in zijn bewoordingen, terwijl Jo toch vaak tekst en uitleg verschafte. Ik denk dat de tandem die nu de commentaar leverde, niet de standaard commentatoren zijn, met oa Klaus Ludwig. Alhoewel Klaus gisteren wel de quali's mee becommentatieert heeft.
Nu ja goed, makkelijk is zoiets zeker niet. Vooral niet omdat je als commentator continu bezig bent met het maken van zinnen en terwijl ook nog eens de aktie in het oog moet houden. Wij - in ozne luie zetel - zeggen niets en kunnen dus onze volledige aandacht spitsen op de race. Allez, denk ik he.