View Single Post
Old 02-05-2004, 23:27
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Talking Ben weer eens stout geweest.....oftewel, hoe wordt je circuitspeaker!

Ja beste collega-paddockers..............ik heb me weer eens in de nesten gewerkt

Ik zal het e.e.a. verklaren. Tijdens de afgelopen Paasrace op Circuitpark Zandvoort konden de fans in de buitengebieden van Nederland genieten van de internet livestream. Aangezien ik in de enclave Limburg woon was dit voor mij de kans om eens een dagje Zanvoort mee te pikken.

Moet zeggen, ik heb me goed vermaakt aan de diverse races........mooie beelden en races. Vooral de FRenault 2000 race was een topper.

Een van de races was de Dutch Supercar Challenge die een sterke groei heeft meegemaakt in de winter 2003/2004. Een van de deelnemende wagens was een Panoz van de Duitser Micro Schultis. Over de smaak valt te twisten, dat vonden de heren circuitspeakers ook. Tot mijn verbijstering noemde een van de speakers deze wagen lelijk en langzaam...........ik viel zowat van verbijstering van mijn stoel.

Iets in me zei dat ik hierop moest reageren, iets wat ik heb gedaan via de site van de Dutch Super Car Challenge. Als speaker hoor je op dit gebied neutraal te zijn.........uitgebreide reactie is te lezen via onderstaande link.

Die reactie is hier te lezen

Nadat heel wat mensen hun reactie gaven kwamen de heren circuitspeakers ook met een reactie. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht Onder het motto: de beste stuurlui staan wal daagde zij de forummers uit om het dan maar eens te komen voordoen.

Zoiets was niet tegen dovemansoren gezegd, na enkele mailcontacten zijn we nu zover dat ik tijdens de Zandvoort 500 op 30 oktober mijn debuut ga maken als circuitspeaker. Waarschijnlijk ga ik hard op mijn bek , maar wie niet waagt, wie niet wint

Een dagje meelopen als wanna-be speaker kan nooit slecht zijn in mijn ontwikkeling als autosport liefhebber. Als die Zandvoorters een zachte G horen, zullen ze wel van verbazing uit hun stoel vallen.

Toch een mooi verhaal of niet soms?

Zal ik eens een Belcarcoureur uitdagen tot de uitspraak: De beste stuurlui aan wal?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote