@ crazy ernie,
Laat ik voorop stellen, welkom op dit forum. Echter het lijkt me geen kwaad te kunnen om eens de "regels van De Paddock" door te lezen. Daarin staan enkele dingen die wij, vzw De Paddock, belangrijk vinden om het forum leefbaar te houden
Waar staat dat? http://www.depaddock.eu/FAQ/
Onder het motto:
Quote:
Wij verwachten van iedereen die gebruik maakt van het forum dat hij zich houdt aan de regels zoals ze in de FAQ staan neergeschreven. De FAQ is vanaf nu ten allen tijde beschikbaar voor iedereen. "Ik wist het niet" is geen geldig argument meer.
|
Deze tip geldt niet alleen voor crazy ernie, soms krijg ik de indruk dat veel nieuwe leden niet precies begrijpen wat "De paddock filosfie" is. Een paar minuutjes een tekst lezen moet toch kunnen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|