Quote:
Voor zover ik kan zien staat op de officiële site 'weekend' en niet weelend. Misschien hebben ze het reeds aangepast.
|
BAR gaat er de laatste weken sterk op vooruit. Een prima prestatie! Momenteel zijn ze bij BAR dan ook zo gemotiveerd dat het alleen nog maar beter kan.
Het grote verschil met Ferrari is dat ze bij deze laatste gewoon hun ding doen. Zij hebben een goede wagen, een prima motor en de beste piloten. Als ze daar een weekend niet winnen is dat eerder een teleurstelling.
Vroeg of laat komt ook aan de ontwikkeling van de BAR een einde en ik vrees dan dat ze op het niveau gaan staan waar Ferrari het seizoen begonnen is.
Momenteel heeft iedereen hoge verwachtingen van BAR en Button en lijkt elke sprong voorwaarts eerder een revolutie dan een evolutie. Logisch, aangezien Button de enige is die het seizoen nog een beetje spannend zou kunnen houden.
Ook ik zie BAR en Button graag sterk uit de hoek komen, ... maar als ik eerlijk ben plaats ik BAR lang niet op dezelfde hoogte als de Ferrari.