View Single Post
Old 09-05-2004, 16:02
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Wat mij betreft, vind ik het gewoonweg supper dat Renault (bijna) volledige eenzitter weekends gaat oprichten!

Ik snap het écht NIET dat er mensen zijn die volledige éénzitter weekends niet zien zitten!!
De F1, daar gaat het hem bij iedereen over. Het parcour dat een piloot moet afleggen vooraleer hij in de F1 beland, dat interesseerd niemand! Triest, zeeeeeeeer triest!!!

Trouwens in alle éénzitter klasse is er veeeeeeel meer spanning en actie te beleven dan in de F1 zelf!

Wat ik jullie met 99% zekerheid kan zeggen is het volgende:

De World Series zullen in 2005 doorgaan, maar het is nog niet zeker onder welke naam. (Nissan of Renault) De naam Nissan die momenteel op onze V6 motorblokken prijkt is trouwens maar een etiket, want de motor is volledig ontwikkeld door Renault. Het is wel zo dat de wagens voor 2005 dan volledig dezelfde zullen zijn als die van 2004. (op enkele kleine mechanische updates na)

De WS lights zullen nooit evo's gaan krijgen, en staan dus nu al voor een zwarte toekomst. Het concept is dan ook nooit van grond gekomen.

Dat RPM die nieuwe weekends dan zou gaan organiseren wijst er op dat de WS dus wel degelijk gaan doorgaan! Want RPM, WS Duffusion (Dallara), EAR (Nissan motor tuner), ... zijn één ganse familie en geloven volledig in het World Series idee. Nissan Spanje en RPM hebben dan ook een lange termijs overeenkomst wat de WS betreft.

Last edited by Mr.Dallara; 09-05-2004 at 16:06.
Reply With Quote