View Single Post
Old 09-05-2004, 16:20
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Wat mij betreft, vind ik het gewoonweg supper dat Renault (bijna) volledige eenzitter weekends gaat oprichten!
Ik snap het écht NIET dat er mensen zijn die volledige éénzitter weekends niet zien zitten!!
Ik hou meer van een gevarieerd programma.
Overigens vind ik het wel super dat Renault de autosport zoveel steunt, en dus niet alleen z'n pijlen op F1 richt.

Quote:
[B]De F1, daar gaat het hem bij iedereen over. Het parcour dat een piloot moet afleggen vooraleer hij in de F1 beland, dat interesseerd niemand! Triest, zeeeeeeeer triest!!![/b
Dat snap ik ook niet en vind ik zeer triest. Pas geleden heb ik nog een discussie gevolgd op een Nederlands forum over de Nederlandse F3000 coureur Doornbos, veel members wisten niet wie dit was. Iemand die de autosport een beetje volgt zou toch moeten weten dat hij F3 heeft gereden.

Quote:
Trouwens in alle éénzitter klasse is er veeeeeeel meer spanning en actie te beleven dan in de F1 zelf!
99% van de races ben ik het hier mee eens.

Quote:
De naam Nissan die momenteel op onze V6 motorblokken prijkt is trouwens maar een etiket, want de motor is volledig ontwikkeld door Renault.
Als ik me niet vergis zijn deze motorblokken door het Britse AER ontwikkeld en zijn ze bebaseerd op een Nissan V6 blok.
Reply With Quote