View Single Post
Old 09-05-2004, 19:25
Boetzie's Avatar
Boetzie Boetzie is offline
De Paddock Rookie

Net als in de Quiz werd ook hier bewezen dat een goed bedoelde
en simpele vraag kan uitdraaien op onnodige discussies.

Of je nu een stuur hebt of niet maakt in feite toch ni uit. Het voornaamste is dat je je amuseert (want daar dienen games toch voor) , en dat je zo snel mogelijk gaat op jou manier.
Trouwens goed hoeft niet noodzakelijk duur te zijn eh. Ik weet er zijn mannen in america die zaalige stuurwielen maken met 3 pedalen en toestanden... maar daar betaal je de prijs voor.
En een lotuske is in vergelijking met een ferrari ook niet zo duur, maar is het daarom minder fun?? Volgens sommigen niet
(maar das mijn menig weer eh)

Ik ga eerlijk toegeven dat, niettegenstaande ik GTR echt enkel met een stuur speel omwille van de fun, ik Gran turismo 3 dan weer enkel met de pads speel. (omwille van dat er naar mijn mening en gewenste normen toen nog geen goed stuur op de markt was, maar dat terzijde!).

Enfin de pastoor heeft zenne preek gegeven

OVer tijden gesproken als ik goed lees op de gegevens van het spel zelf, was het Fia-GT record vorig jaar 2.16 (als ik me niet vergis).
Wat me trouwens opvalt is dat de drang bij velen erg groot is om 1 minuut , ... seconden te draaien

Keep on setupping en wat mij betreft mag er best wel een paddock online team gevormd worden zodra het spel volledig uit is!

"Great Things are done when Men and Mountain meet"
Reply With Quote