View Single Post
  #13  
Old 22-12-2008, 01:03
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Awel mannen, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen;

Bedankt aan iedereen.

Quote:
Originally Posted by Danny View Post
Het was moeilijk kiezen, ze zijn alle drie zeer goed , maar er kan maar een winnaar zijn.
Proficiat
In dit geval spijtig genoeg wel ja.

Zoals Dominique al aanhaalde is een nominatie al een overwinning zich.
Had ik verwacht om genomineerd te zijn, eigenlijk niet nee.
En inderdaad het was spannend, net zoals vorig jaar toen Dominique won met 1 stem verschil, heb ik dit jaar ook met 1 stem verschil gewonnen, maar er moest wel een 2de maal gestemd worden.

Gulfie haalde aan dat ik het verdiend had, maar dan zeg ik:
We hadden het allemaal verdiend, net zoals mijn 2 tegenstanders Gulfie en Hhugo, maar ook alle anderen zouden het verdiend hebben, want zeg nu zelf, die maandelijkse vrijdagavonden, wie wil dat nu nog missen, ik in ieder geval niet.
Die avonden, maar ook de uitstappen zijn steeds gezellig, plezant en noem maar op, waar ik graag mijn steentje aan bijdraag.

Het ter beschikking stellen van mijn materialen op beurzen doe ik met veel plezier, het doet er mij zelfs aan denken dat ik de rekening van de wasserij eens moet binnenbrengen ivm het wassen van de tafellakens.

Ik ben blij deel te mogen uitmaken van zo'n groep kameraden.

Nogmaals BEDANKT jongens.


Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
.................................... Ben ik blij dat ik geen keuze moest maken !!
Dat is anders geen probleem hoor, gewoon lid worden en je mag volgend jaar meestemmen, misschien wordt jij dan wel genomineerd.
Je kan zelfs carpoolen om naar onze maandelijkse bijeenkomsten te komen, dus wat houd je tegen om lid te worden van het beste, maar ook plezantste forum ter wereld.



Het is misschien wat vroeg, maar bij deze wens ik jullie allemaal hier op het forum prettige feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 toe.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 22-12-2008 at 01:08.
Reply With Quote