View Single Post
  #35  
Old 24-04-2006, 09:20
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Pascal is vandaag duidelijk vroeger opgestaan om de uitslag te posten, thanks Hij zag er zaterdagnacht anders bijzonder vermoeid uit Ann daarentegen..... Alleszins een eerste verdienstelijke poging in toerisme.

Ons verhaal is grotendeels door Sennake verteld, ik ga hier dus niet in herhaling vallen. In deel 1 hebben we inderdaad vaak haasje over gespeeld, terwijl we in deel 2 de ganse tijd moederziel alleen hebben gereden......tot er een felverlichte groene Golf in ons gat kwam duwen. Co-piloot Wouter gaf me de opdracht om het tempo zeer rustig te houden en vooral niet opzij te gaan. Mij hebben ze geleerd dat je als rijder de bevelen van de co-piloot altijd moet opvolgen Dat alles tot grote frustratie van ene Boetzie die, eens op de grote baan gekomen, ons full throttle voorbij stak om dan meteen een kapelleke te missen Wij waren daar al inmiddels al drie keer geweest. Afgaand op de uitslag zaten zij duidelijk op een andere strategie.

Soit, het is fijn dat er een Paddock team in de top drie is geëindigd. proficiat aan Sennake en Raceboy
Ook Pinzie mogen we beschouwen als een snelle leerling.

Zelf hadden we hoger kunnen eindigen, maar zoals steeds, als ons kat een koe was..........
Reply With Quote