View Single Post
  #34  
Old 29-01-2017, 21:05
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
Na een lange periode van stilte weer een update. Er werd vooral aan het interieur gewerkt. Het meeste werk tot nu toe gaat in het dashboard zitten. Het origineel uit de kit raakte verloren ergens op mijn bureau, dus bouwde ik een nieuwe.... toen de basis af was vond ik uiteraard het origineel terug... Ik vond mijn eigen werk uiteindelijk beter gelijken... Volgende stap was dan om ALLE schakelaars te plaatsen... Ik heb ze niet exact geteld, maar het zijn er tegen de 50 De eerste foto toont de situatie op dit moment:



Het stuurwiel was een probleem omdat het stuur in de kit een "gewoon" rond stuur is. Dat is correct voor de auto zoals die nu nog bij McLaren staat, maar tijdens de race zat er een D-vormig stuur met open bovenkant in. Met dank aan Patrick vond ik een geschikt stuur waarvan alleen de bovenkant nog verwijderd werd. Verder werd er een nieuw koppelstuk tussen stuur en kolom gemaakt en werden er wat kabels gelegd. De kolom heeft nog wat gietnaden, die zullen uiteraard nog worden weggewerkt



In de cockpit zelf werden ook al wat kabels gelegd. Er zullen er ook nog wel wat bij komen trouwens

Attached Images
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_047.jpg (240.6 KB, 5633 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_048.jpg (86.6 KB, 5610 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_049.jpg (221.0 KB, 5639 views)
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote