View Single Post
  #5  
Old 22-11-2012, 19:58
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Nog een ander aspect waarover ik het nog niet gehad heb is het enorm grote aanbod van diecast modellen. Waarom zou je nog tijd en moeite steken in de bouw van een kit als je het model kant en klaar kan aanschaffen, en dikwijls voor een prijs die nauwelijks hoger ligt dan die van de bouwdoos? Tja, je moet al een modelbouwer zijn om het plezier van het bouwen zelf te kunnen vatten, het plezier van het zich zien vormen van je eigen creatie, je fantasie te kunnen botvieren op een model naar eigen keuze, en de tevredenheid kunnen ervaren van een afgewerkt model dat helemaal geworden is zoals je het jezelf voorgesteld had. Dat kun je niet aan iemand anders uitleggen, dat moet je ervaren...
Schuldig
Ik verzamel namelijk diecast modellen, vooral van 24h races (Le Mans - Spa - Nurburgring - Sebring - ...). Heb hier toch al een ruime collectie staan op 1:18.

De reden waarom ik niet aan modelbouw doe...Sennake kan het niet beter zeggen. Bener eens aan begonnen toen ik nog jong(er) was maar bij mij moeten zaken vooruit gaan, als iets niet lukt ben ik tamelijk rap gestresseerd, ik heb weinig geduld. En dat is dus ook de reden waarom ik ermee gestopt ben en het dus niet meer doe.

Begrijp mij niet verkeerd, ik heb alle respect voor alle modelbouwers hier op het forum. Als ik alle modellen hier bekijk, dikke chapeau en prachtig werk.
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport

Last edited by NetForce84; 22-11-2012 at 19:59.
Reply With Quote