View Single Post
  #23  
Old 18-04-2004, 21:12
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ziezo, de Impreza is nu klaar en al verkast naar schoonzus.

Enkele dingen vielen nog zwaar tegen op het einde. De achterlichten zijn van het voorgekleurde-doorschijnende type (er zit dus geen achterkant in de carrosserie voorgegoten) en die dienen dus met zilver-tape, die meegeleverd is in de kit, te worden afgedicht aan de binnenkant. Wat bleek... ik maar zoeken, kon dat zilverpapier nergens, maar dan ook nergens vinden. Dan maar zilver geschilderd met het penseel.
Nog zo iets. Het logo op de voorbumper dient op een verchroomd zelfklevend ovaaltje te worden aangebracht. Dat ovaaltje doe je eerst op de plaats en dan de logo-decal. Echter, bij het aanbrengen dacht dat ovaaltje 'en ik niet', vertrok voor een reisje door de lucht en ik heb het niet meer terug gevonden. Dan maar bare-metal-foil op een stukje plastiekcard. Bleef de BMF niet hangen en zwom alle kanten uit. Uiteindelijk dan maar zilver geschilderd en het logo aangebracht. 't is zowat het enige wat er niet uitziet, maar schoonzus zal het een zorg wezen, die was super content, en 't is dat wat telt.

Ah ja, de sheet met het zilverpapier heb ik dan bij het opruimen toch weer terug gevonden. Het zakje was achter de tafel in gedonderd en bij het opruimen - iets wat ik na ieder project doe - vond ik het

Hier de foto's.

Laat maar iets weten!









Reply With Quote