View Single Post
  #479  
Old 01-09-2011, 11:24
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Wat ik niet begrijp in het geval van de Scotty, is dat hij eerst technisch goedgekeurd wordt, en luttele minuten voor de eerste training weer afgekeurd wordt voor het ontbreken van een crashtest.
Nu ik begrijp best dat veiligheid primeert, maar waarom wordt de Scotty dan geen maanden geleden afgekeurd, en werd Vanierschot toen niet op de hoogte gebracht van het feit dat de Scotty een crashtest moest ondergaan.
De papieren zijn maanden geleden al naar de RACB opgestuurd.
Alles had dan wel nog in orde gebracht kunnen gebracht worden.
En de zogenaamde silhouettes, hebben die een crashtest ondergaan?

Nu wordt het team van K.Gielen voor de 2x maal op een week tijd in het zak gezet en kan men ondanks vele inspanningen niet meedoen.Eerst raakt de Camaro niet klaar ( Hollanders die hun afspraken niet nakomen?) en als men in laatste instantie dan overstapt op een Scotty, tja dan is men eraan voor de moeite.

Ze hadden in Zolder een jaar of 5 geleden hun verstand moeten gebruiken en de boel toen moet gelaten hebben zoals het was. Nu met all die reglementswijzigingen van de laatste jaren, is de boel alleen maar duurder en ingewikkelder geworden en staan vele gebruiksklare racewagens ergens onder zeil omdat ze nergens aan de bak komen. Alle wagens aanpassen aan de huidige reglementen kost hopen geld, en hoelang duurt het ovooraleer ze weer eens aangepast worden.

Wat de normtijd betreft, ik dacht dat het er in de autosport de bedoeling was om zo snel mogelijk te rijden. Diegene die dat ooit heeft bedacht, .......
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 01-09-2011 at 11:26.
Reply With Quote