View Single Post
  #6  
Old 15-07-2008, 17:00
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Een suggestie voor een volgend model: bij het drybrushen werk(en) je (we) altijd van zwart over tinten grijs naar zo goed als wit. Je kan een proberen om in een van de laatste stadia iets beige achtigs te gebruiken (zand, huidskleur dat soort tinten) om dan de laatste tikjes met wit te geven. Dat geeft een nog realistischer effect.

Ik ben niet aan het zeggen dat het er nu niet realistisch zou uitzien, maar ik heb vastgesteld bij het interieur van de Prelude dat zulks nóg beter geeft. Je hoeft dit ook niet op alle plaatsen te doen, in dit geval zou je bijvoorbeeld enkel de handvaten zo kunnen doen. Het brengt nog iets meer kleur en variatie en daardoor meer leven in het model.

Voor het overige, eigenlijk voor gans het model geldt: chapeau, opnieuw een standaard kit omgetoverd tot een overtuigend model. Ben ook tevreden dat je dat darmpje wat realistischer gezet hebt dmv een stukje rod erin. Ziet er 100x beter uit.

Wat wordt de volgende?

Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Ach zo, maar ik had dan ook beter moeten weten, jij let dan ook op alle details.
Niet helemaal, want dan hadden de moffen over de voorpoten niet mogen zitten...
Reply With Quote