View Single Post
  #18  
Old 09-08-2015, 13:52
TvD's Avatar
TvD TvD is offline
Bourne to rally!
 
Join Date: Oct 2006
Location: Tilburg, NL
Posts: 1,972
En weer verder met het motorcompartiment

Eerst werden de "koelpijpen" voor de achterremmen gebouwd. Er werd een houde tegen de zijkant gescratched waaraan de flexibele pijp straks wordt vastgezet (nu nog even met stukje tape). Voor die pijp kwam ik uiteindelijk uit op een rietje, van het type dat kan buigen. Precies het deel dat kan buigen lijkt goed op wat ik wilde bereiken. (als iemand ook nog wat nodig heeft, ik heb er nog 198 over).


Vervolgens dan verder met de uitlaatpijpen, meer specifiek het deel wat uit het blok komt. Het was ook hier niet de bedoeling om een exacte kopie te maken, maar om het van buitenaf wel zo te laten lijkt. Dit is het resultaat na 2 avondjes prutsen:


En dat wordt dan zo in de auto geplaatst. Het hele achterste deel past hier precies overheen. Let ook even op de extra reepjes plastic die op de achtertrein werden geplaatst.


Tenslotte nog even 2 overzichtsfoto's met de nieuwe uitlaatpijpen geplaatst. Tevens is nog net te zien hoe de achterzijde van het motorblok en de luchtinlaat bovenop ook nog wat extra plastic details kregen.
(Ik zie nu trouwens ook dat ik de schokbrekers vergeten was)


Attached Images
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_024.jpg (109.6 KB, 2706 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_025.jpg (104.4 KB, 2769 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_026.jpg (109.5 KB, 2710 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_027.jpg (125.5 KB, 2737 views)
File Type: jpg mclaren_f1_gtr_028.jpg (134.5 KB, 2740 views)
__________________
www.rallyfotos.nl

"Don't tell me the sky is the limit
when there are footprints on the moon."
Reply With Quote