View Single Post
  #8  
Old 03-08-2006, 15:20
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Datum: 03 augustus 2006


CONCORDE
Brugsestraat 40 (N 50)
8500 Kortrijk

Ligt op de nieuwe binnenring, niet zo ver van het nieuwe skatepark.

Beschrijving:

1/ R8 afrit 11 (Bissegem) richting centrum. Steeds baan volgen, onder de spoorweg door, voorbij MIDAS (kruispunt met lichten), daarna nog éénmaal kruispunt met lichten rechtdoor. Net voor de bocht naar rechts vind je de winkel. Er hangt een groot spandoek met vermelding MODELBOUW.

2/ R8 afrit 6 (Kuurne) richting centrum. Baan volgen tot aan het einde (T-kruispunt met lichten), rechtsaf, net voorbij de linkse bocht aan je linkerkant ligt de winkel. Er hangt ook dan een groot spandoek met vermelding MODELBOUW.

Vragenlijst

Kan je er plastic modelauto-bouwdozen kopen? JA: Tamiya, Revell en nog enkele soorten
Kan je er plastic modelmoto-bouwdozen kopen? JA, enkele dacht ik...
Kan je er andere modelauto-bouwdozen kopen (resin, metaal,...) NEEN
Kan je er diecast modelauto's kopen (1/18, 1/43,...) JA, heel uitgebreid assortiment
Kan je er verf (potjes) en ander gerief (zoals lijm, penseeltjes,...) kopen? JA en vaak aangevuld!
Kan je er spuitbusjes verf kopen? (bij voorkeur Tamiya) JA
Kan je er Gunze Sangyo vernis in spuitbus kopen? NEEN, de winkelier doet dit merk niet meer op
Geeft de winkel eventueel KORTING aan Paddock-leden? NEEN, zou ik eens moeten navragen...

Verder is er hel wat materiaal voor treinen te vinden. Ook heel wat mogelijkheden voor vliegtuigen en RC.

Ik zal updaten na mijn volgende bezoek ginds.
Reply With Quote