View Single Post
  #7  
Old 04-06-2006, 22:53
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Zeer zwakke wedstrijd met een nog slechtere coverage van Eurosport. Behalve dat het later begon vanwege een of andere tenniswedstrijd presteren ze het ook om de finish te missen vanwege de commercials

Het commentaar van Jeroen v.d. Ploeg? Volgens mij had ie een fles azijn gedronken. Hij liet werkelijk niets heel van deze vertoning. Zowel van de wedstrijd als de vertoning van Eurosport zelf.


Dan de wedstrijd en de kwaliteit binnen Champcars? Te triest voor woorden, er zat meer dan 10% verschil in tijd tussen de snelste en de langzaamste in Qualifying. Maar wat wil je als coureurs het volgende durven te zeggen:

Quote:
“Het erg lastig,” was de reactie van de Rijswijker. “Nadat ik zoveel verhalen heb gehoord, ben ik blij eindelijk zelf het te kunnen ervaren. Rijden op ovals is veel moeilijker dan ik verwachtte. Het zag er altijd zo simpel uit, maar tot mijn verrassing is dat het zeker niet.

http://www.champcar.nl/index.php?id=1297
Goh, wat gek Er zijn busladingen vol met mislukte Europeanen te vinden die de amerikaanse ovalkunst maar niet onder de knie krijgen. En dan denkt de kampioen van een vaag Italiaans F3000 kampioenschap dat hij dat kunstje wel eventjes kan leren?

Heren Lage Landers, mevrouw Legge (toch niet echt een topper in haar europese juniordagen) lukt het wel in haar eerste seizoen. Stemt tot nadenken voor onze 3 vertegenwoordigers.........................

Qua nivo schat ik Champcars fors lager in dan de GP2 bijvoorbeeld.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 04-06-2006 at 22:55.
Reply With Quote