View Single Post
  #1  
Old 03-08-2006, 10:32
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
De Paddock modelbouwers gaan een lijst maken van alle modelbouwwinkels in België.

Ik heb geen flauw idee of deze proefballon hier ooit al eens is opgelaten, dus excuus mocht dit het geval zijn.

Situatieschets : eergisteren merkte ik dat ik vrij dringend wat toebehoren nodig had om voort te kunnen werken aan een model. Probleem : hier in Turnhout is het wat modelbouw betreft grote miserie. Tot voor een paar jaar had je een paar winkels waar je bouwdozen en een minimum aan verf en andere benodigdheden kon krijgen, maar da's niet meer het geval. Mijn eerste idee was om naar Verboven te gaan, maar om verschillende redenen zag ik op tegen een verplaatsing naar Antwerpen. Gelukkig herinnerde ik me dat hier iemand niet zo lang geleden had gemeld dat er in Baarle Hertog ook een winkel was (Van Gils). Daar ben ik dan naartoe gegaan en heb hem ook gevonden na wat zoeken. In Geel is/was er ook een maar die ene keer dat ik er geweest ben, zei de winkelier me dat hij zou stoppen met Tamiya-toebehoren.

Voorstel : zou het niet handig zijn als er hier een lijst zou worden opgesteld met (per provincie bijvoorbeeld) modelbouwwinkels en het adres en eventueel een beknopte beschrijving ? 't Is maar een gedacht, maar ik heb me dus een tijdje het hoofd moeten breken over welke winkel er hier ongeveer in de buurt is en dat zou daarmee misschien vermeden kunnen worden.
__________________
Reply With Quote