View Single Post
  #33  
Old 02-01-2007, 03:35
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Ik hoop het ook ,zal volgende keer (als teminste nog iemand reageerd) probeern het beste uit hun text te halen en niet meteen op mijn tenen getrapt zijn.
That's the spirit.

Ik doe ook al zo'n 30 jaar aan modelbouw en ook ik leer hier elke dag bij. Ik spoot tot een paar modellen geleden ook geen vernis over mijn decals omdat ik bang was om ze te verkl##en. Toen ik uiteindelijk van het bestaan van een goede modelbouwvernis hoorde ben ik hem ook gaan gebruiken. Op mijn eerste model met horten en stoten, maar toch volgehouden (zie Skyline KPGC-10) en nu met de R34-calsonic GT-R gaat het me al veel beter af. Ik moet alleen nog leren mijn gordel-decals achterwege laten.
Ik wil hierbij alleen maar zeggen, probeer een stap verder te gaan als je denkt dat het de moeite waard is en je je eigen niveau wilt verbeteren. Het is en blijft tenslotte een hobby.

We zijn hier allemaal mensen met eenzelfde hobby en we willen allemaal onze modellen zo goed mogelijk in elkaar knutselen zodat het resultaat mag gezien worden. En ik denk dat iedereen iedereen wilt voorthelpen met tips en trucs, zonder iemand zijn model af te kraken.Daarom zie ik niet in waarom we in de toekomst niet zullen reageren op je nieuwe projecten. Maar iedereen mag wel een eigen mening hebben en daarom vind ik het spijtig dat je zo heftig reageerde.

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post

maar ge moet het niet aantrekken, hij is nog lelijker dan ervoor (spoiler is afhekraakt)
Wat is er met je spoiler gebeurd ??? Hopelijk geen onherstelbare schade.

En nu op naar een volgend project
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.

Last edited by Nismo; 02-01-2007 at 03:41.
Reply With Quote